Jak zwiększyć poziom testosteronu – naturalnie?

rzezbaNiski poziom testosteronu może być spowodowany nadmiarem estrogenów. Ich działanie jest ze sobą ściśle powiązane. Nadmiar estrogenu względem testosteronu powoduje zaburzenia erekcji. Na szczęście istnieje kilka sposobów na naturalne zwiększenie testosteronu. Bez skutków ubocznych! Nie będę przedstawić konkretnych dawek, bo są uzależnione od indywidualnych predyspozycji organizmu.

Cynk + Witamina B6

Biorą istotny udział w zachowaniu sprawności seksualnej. Cynk występuje w dużej ilości w owocach morza, rybach i mięsie. Z kolei witaminę B6 można znaleźć w jajkach, pełnoziarnistych produktach zbożowych oraz w nabiale.

Zbilansowana dieta

Jeżeli źle się odżywiasz, to Twój organizm nie jest w stanie prawidłowo brzuchefunkcjonować. Hormony zaczynają szaleć. Poziom estrogenu wzrasta, testosteronu maleje i zaczynają się problemy z potencją… Jeżeli zależy Ci na podtrzymaniu prawidłowych funkcji seksualnych musisz zadbać o swoją dietę. Dostarczaj organizmowi wysokiej jakości pożywienia. Nie zwracaj uwagi tylko i wyłącznie na kalorie, ale przede wszystkim na wartości odżywcze!

Zadbaj o odpowiednią regenerację

Brak snu przyczynia się do spadku testosteronu. Postaraj się spać minimum 8 godzin dziennie!  Wyobraź sobie, że nagle jesteś 15 lat starszy? Straszne, prawda? W taki sam sposób działa brak odpowiedniej ilości snu na poziom testosteronu.

alkoneksAlkohol

Dobrze jest wypić lampkę wina do obiadu, ale butelka dzień w dzień? To kompletna pomyłka, nie tylko dla Twojego testosteronu, ale również dla całego organizmu! Alkohol zaburza równowagę hormonalną. W jak dużym stopniu? Wszystko zależy od tego jak dużo alkoholu wypijesz.

Wolne ciężary

Zacznij ćwiczyć, a najlepiej siłowo! Badania naukowe donoszą, że im więcej mięśni zaangażujesz do pracy, tym bardziej wzrośnie poziom Twojego testosteronu. I wcale nie chodzi tutaj o to abyś spędzał na siłowni kilka godzin dziennie. Im krótszy, ale bardziej intensywny trening tym lepiej! Nie tylko dla poziomu testosteronu, ale również dla Twojej sylwetki!

Ćwiczenia na potencję

sciskRegularna aktywność fizyczna wzmacnia odporność, poprawia kondycję organizmu oraz wywołuje dobry nastrój. Czy coś jeszcze? Tak! Sprawność fizyczna ma bardzo silny wpływ na sprawność seksualną! Jeżeli chcesz czerpać większą satysfakcję z seksu, po prostu musisz zacząć trenować. Zaraz dowiesz się, jakie ćwiczenia poprawią twoją łóżkową kondycję.

Strefa wolnych ciężarów

Każdy kto chce poprawić jakość seksu musi zacząć ćwiczyć siłowo.
Tego typu aktywność stymuluje wzrost testosteronu -hormonu
odpowiedzialnego za popęd seksualny u mężczyzn. Po pierwsze,
dobierz ciężary adekwatne do Twojej masy ciała. W trakcie ćwiczeń
musisz się zmęczyć, ale nie zamęczyć na śmierć! Poziom testosteronu wzrasta przy krótkich i intensywnych aktywnościach. Także postaraj
się zachować umiar! Rób pompki, brzuszki i przysiady z obciążeniem. Takie ćwiczenia wzmocnią barki, plecy i brzuch i sprawią, że będziesz mógł kochaj się jeszcze dłużej niż dotychczas!

Ćwiczenia mięśni Kegla
Bardzo dużo mówi się o ćwiczeniu mięśni Kegla u kobiet, a u mężczyzn prawie wcale. Zupełnie o nich zapomniano… Jest to bardzo duży błąd! Bo właśnie ten mięsień odpowiada za kontrolowanie wytrysku! A jak wiadomo ta dolegliwość lapydotyczy coraz większej liczby panów. Mięśnie PC pozwalają kontrolować długość i twardość penisa, a także czas trwania stosunku. Dobrze wyćwiczone dają gwarancję satysfakcjonującego seksu. Jednym z najprostszych sposobów treningu mięśnie Kegla jest zatrzymanie strumienia moczu oraz zaciskanie odbytu.

Joga
Pozwoli Ci na nowo odkryć świat seksu, a konkretnie pozycji seksualnych. Przystosuje ciało do bardziej wymagających układów. Poprawia gibkość, ekstatyczność ciała i dodaje energii. W szczególności poleca się wykonywanie asanów, które wzmacniają mięśnie dna miednicy i zwiększają doznania seksualne.

Aeroby
Najnowsze badania naukowe donoszą, że ćwiczenia aerobowe zmniejszą biegaaczryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji aż o 30%. Szybki spacer, jazda na rowerze, bieganie, pływanie nie tylko uchronią Cię przed tym wstydliwym problemem, ale również wzmocnią kondycję Twojego serca! A jak wiadomo serce pompuje krew, która odpowiada za twardość i grubość penisa.

Niski poziom testosteronu – główny winowajca zaburzeń erekcji

testorTestosteron, to właśnie ten hormon utożsamiamy z męskością – siłą, odwagą i nieugiętością. Poniekąd jest to prawda, ale nie do końca. Otóż testosteron mają też kobiety. Dzięki niemu ludzi mają niski ton głosu, owłosienie i większą masę mięśniową. Ogrywa również bardzo ważną rolę w układzie kostnym – odpowiada za gęstość i wytrzymałość kości. Najwyższy poziom testosteronu przypada na okres dojrzewania. Po 30 roku życia zaczyna spadać. Systematycznie 1% na rok.

Objawy niskiego poziomu testosteronu
  • spadek masy mięśniowej
  • przyrost tkanki tłuszczowej, zwłaszcza w okolicach brzucha
  • zaburzenia erekcji
  • spadek libido
  • depresja
  • drażliwość
  • zmienność nastrojów

Testosteron odpowiada za głównie funkcje seksualne mężczyzn: uczucie tejstipożądania i podniecenia, poranne i nocne erekcje, wzwód oraz indukcje metaboliczne zachodzące w ciałach jamistych prącia.

Terapia testosteronem

zdZanim zaczniesz terapię testosteronem, najpierw musisz zbadać jego poziom. Można to zrobić w praktycznie każdym laboratorium. Cena takiego badania waha się w granicach 70-100 zł.
Leczenie testosteronem powoduje wiele pozytywnych zmian w organizmie mężczyzny. Poza polepszeniem sprawności seksualnej, zwiększeniem masy mięśniowej oraz poprawą nastroju, ponad 60% mężczyzn odnotowuje znaczny wzrost libido. Zanim zaczniesz terapię farmakologiczną, warto spróbować naturalnych sposobów zwiększających poziom testosteronu, ale o tym w następnym wpisie…

Zaburzenia erekcji

01Według najnowszych danych statystycznych, co piąty mężczyzna w Polsce ma problemy z erekcją. Oznacz to, że każdy facet chociaż raz w życiu zawodzi w łóżku – jego penis nie jest w stanie stanąć na wysokości zadania. W takiej sytuacji, mężczyzna najpierw jest w szoku, później jest mu wstyd, a na samym końcu jest po protu wściekły. Postanawia całkowicie zrezygnować z seksu albo wręcz przeciwnie – zmienia partnerki jak rękawiczki, łudząc się, że problem nie leży w nim, a w kobietach. Do przyczyn zaburzeń erekcji zalicza się wiele czynników psychogennych: stres, brak komunikacji między partnerami, rozwód bądź separacja. Kłopoty z erekcją mogą być również skutkiem nadużywania alkoholu czy palenia papierosów. Winny jest również wiek. Wraz z upływem lat obniża się poziom testosteronu , odpowiedzialnego za sprawność seksualną. Pojawiają się różnego rodzaju schorzenia, osłabiające libido: choroby prostaty, cukrzyca, miażdżyca, nadciśnienie tętnicze. W zapobieganiu zaburzeniom erekcji może pomóc 09odpowiednio dobrana suplementacja. Skład preparatów na potencję i zaburzenia erekcji jest oparty na całkowicie naturalnych składnikach roślinnych, takich jak pokrzywa, palma sabałowa, korzeń maca. Tabletki na potencję są całkowicie bezpieczne dla organizmu ludzkiego. Nie wywołują skutków ubocznych oraz nie wchodzą w interakcje z innymi lekami. Przed dopuszczeniem do obrotu przechodzą szereg szczegółowych badań. Należy jednak pamiętać o tym, że tabletki na zaburzenia erekcji jedynie podniosą sprawność członka – a nie zastąpią pożądania i podniecenia.

Seks – 7 afrodyzjaków dla dwojga

Kolacja zamiast gry wstępnej? To może być skuteczne! Zanim rozpoczniesz igraszki ze swoją partnerką, zajrzyj do kuchni! Niektóre produkty, ukryte w kuchennych szafkach są doskonałymi afrodyzjakami. Nie może ich zabraknąć w Twoim menu! Co najlepsze większość z nich jest bardzo prosta w przygotowaniu i nawet największy kulinarny laik będzie potrafił je przyrządzić.

owockiOwoce

Czy słyszałeś o owocach na potencję? Jeśli nie, to koniecznie przeczytaj ten artykuł. Wprowadzając je do codziennego menu, nie tylko poprawisz sprawność seksualną, ale również wzmocnisz kondycję całego organizmu.
Banany – zwiększają płodność oraz poprawiają nastrój.
Granat – podnoszą libido
Morele – pobudzają zmysły
Winogronazwiększają erekcję
Daktyle – bogactwo witamin, minerałów i aminokwasów. Wzmacniają i wydłużają erekcję

Kawa

Wspomaga ukrwienie! A jak wiadomo dobrze ukrwione narządy pracują kiawkalepiej – dotyczy to również penisa. Wystarczająca ilość krwi odprowadzana do krwi, umożliwia osiągnięcie długiej i satysfakcjonującej erekcji. Według najnowszych badań, osoby pijące kawę są bardziej aktywni seksualnie, niż Ci pijący regularnie tylko herbatę.

przyoPrzyprawy

Doprawiaj potrawy takimi przyprawami, jak: cynamon, curry, chilli, kolendra, lubczyk, suszona cebula i czosnek. Nie tylko wzmocnią smak przyrządzonych przez Ciebie dań, ale również zadbają o dobre ukrwienie narządów płciowych.

Makaron

Bez względu na to czy lubisz rurki czy spaghetterii – makaron jest Twoimruryseksualnym sprzymierzeńcem. Dzięki wysokiej zwartości serotoniny, wprowadzi Cię w dobry nastrój i zwiększy ochotę na seks.

 

 

czokosCzekolada
Zawiera trzy magiczne składniki kofeinę, teobrominę i fenyloetyloamin. Kofeina wyostrzy zmysły. Teobromina zadba o odpowiedni nastrój. Enyloetyloamina dostarczy emocji,porównywalnych do stanu zakochania.

 

Używki a potencja

uzywkiZastanawiasz się nad tym, czy używki mają negatywny wpływ na potencję? Czy istnieje jakiś związek pomiędzy piciem alkoholu, a zaburzeniami erekcji?  Pomimo tego, że większość z nich sprzyja wystąpieniu sytuacji erotycznej, to jednak mogą przyczynić się do problemów z męskością.

Osoby nadmiernie spożywające alkohol – mają problem z potencją – Prawda!

Nadużywanie alkoholu w negatywny sposób odbija się na zdrowiu i może kompletprzyczynić się do problemów z potencją. Prowadzi do powstawania nieodwracalnych uszkodzeń układu nerwowego. Przepływ impulsów seksualnych zostaje zaburzony. W efekcie aż 55% osób nadmiernie spożywających alkohol skarży się na problemy z erekcją.

Lampka wina pomoże rozładować atmosferę – Prawda, ale nie do końca…

Niewielka ilość alkoholu wprawia w dobry nastrój, zwiększa pewność siebie i pozytywnie wpływa na libido. Dzięki niemu jesteśmy w stanie przełamać niektóre bariery – nieśmiałość i wstyd. Jedyne o czym musisz pamiętać, to o zachowaniu umiaru!

smutek1Papierosy negatywnie wpływają na potencję! Prawda

Nikotyna oraz pozostałe substancje smoliste przyczyniają się do zwężania tętnic i żył. Powodują miażdżycę i nadciśnienie. Obniżają poziom testosteronu, hormonu odpowiedzialnego za sprawność seksualną mężczyzny! Efektem tego jest brak wzwodu bądź problemy z jego utrzymaniem.

 

Problemy ze wzwodem

ogolkiProblemy ze wzwodem ma coraz więcej mężczyzn. Zazwyczaj dzieje się tak gdy jesteś zmęczony, zestresowany, przepracowany lub wtedy, gdy wypijesz za dużo alkoholu. Problemy z osiągnięciem erekcji pojawiają się również na początku związku. Zazwyczaj wtedy, kiedy mężczyzna boi się kompromitacji przed nową partnerką. Strach po prostu go paraliżuje. Oczywiście mężczyźni, bagatelizują ten problem, udają że go nie ma, a nawet jeśli dopuszczą go do swojej świadomości, to i tak nie chcą o nim rozmawiać – tym bardziej ze swoja partnerką. Zaburzenia erekcji chcą pokonać na własną rękę. Stosują się do porad znalezionych na forach internetowych i czekają na efekty. Okazuje się , ze jest ich całkiem sporo i co najważniejsze – działają! Wyróżnia się grupę składników pokarmowych, które pozytywnie oddziałują na męska potencję i libido. Są to tzw. afrodyzjaki. Zalicza się do nich owoce morza – dietanakrewetki, ostrygi, małże, przyprawy – gałkę muszkatołową, imbir, a także owoce – arbuza, brzoskwinie. Kuchnia przeciwdziałająca zaburzeniom erekcji musi być lekkostrawna. Ciężki, tłuste posiłki zmniejszają ochotę na seks. Najlepsza na potencję jest dieta śródziemnomorska. Oparta na prostych produktach, takich jak: ryby morskie, chude mięso, oliwa z oliwek, warzywa i owoce. Kolejnym ważnym składnikiem kuchni śródziemnomorskiej są zioła. Żeń-szeń poprawia sprawność seksualną i podnosi libido. Korzeń maca wpływa na potencję oraz płodność, a miłorząb japoński wzmacnia erekcję i pozytywnie wpływa na produkcję spermy i ruchliwość plemników.